Šorīt pamanīju uzmundrinošu video par Latvijas precēm – Latvijas labums. Kā jau pirms vēlēšanu periodā vēlējos noskaidrot, kas to veido. Nonācu līdz DDB. Par pašu video varbūt uzrakstīšu citu reizi, jo tur arī ir jautājumi.
Apskatot citus DDB darbus, uzmanību piesaistīja LMT 4G reklāmas bilde, kuru nebiju ievērojis agrāk, skatoties LMT 4G reklāmu televīzijā. Pirmā asociācija – Svētais vakarēdiens. Ja tas tā bija domāts, tad tas bija drosmīgi iepīt reliģiju reklāmā, ja nē,tad tikai mana atsauksme par pirmajiem iespaidiem.
Vizualizēšanai saliku kopā.
Da Vinči Svētais vakarēdiens un LMT 4G internets
Iespējams velku tikai pārāk izplūdušas paralēles. Kā tev škiet?
mazauto
#48066
Pirms paskrollēju ekrānu uz leju un ieraudzīju arī “oriģinālu”, no LMT reklāmas bija tieši tāda pati asociācija kā Tev. :) Kad iebraudzīju abas bildes vienu virs otras, līdzība šķita vēl lielāka.
HP
#48068
Paralēles pareizas.
Vai tikai man, šķiet nožēlojami, reklamēt ģimenes kopā sanākšanu-pasēdēšanu, kur katrs savā datorā?
NOŽĒLOJAMI. Un nepatīk.
Rolands Umbrovskis
#48073
Nezinu par nožēlojamību (iespējams, nepiekrītu), bet par īstu kopābūšanu gan tas daudz ko liecina. Bet tas jau atkal cita raksta temats par mūsdienu komunikāciju.
Jānis
#48188
Pa lielam DDB ir slimi. Man visi viņu produkti un kampaņas izraisa vieglu nelabumu. Jo pie viņiem spēkā ir 2 likumi: 1) vienmēr visur uzsvērt savu svarīgumu un ģenialitāti un 2) uzmanības pievēršanai drīkst izmantot jebkurus līdzekļus (kā piemēram šeit – kur, viennozīmīgi tiek aizskartas kristiešu jūtas un izpratne par svēto vakarēdienu. Bet Rubīns, protams, norādītu – redziet, reklāma strādā, jūs tai pievēršat uzmanību. Strādā strādā, tikai tas ir tāds ūberprovinciālisms, kas degradē arī reklamējamo zīmolu, kas pa lielam turās tikai uz vecām, Maijas laikā ieliktām vērtībām. DDB tam ir nodarījis vairāk ļauna, nekā laba.)
Rolands Umbrovskis
#48247
Šāds ikoniskais reklāmas atveidojums, balstīts uz Svēto vakarēdienu nav pirmais. Ja pameklē internetā, atradīsi vairāk piemērus.
Personīgi man vairāk par reliģisko paralēļu vilkšanu, pārsteidza neorģinālā ideja, kura tikai mazliet apstrādāta citādāk, citādi pliekani.
Rolands Umbrovskis
#48245
Tie kuri vairrākkārt cenšas pie šī raksta izgāzt savu žulti, pataupiet delfiem…
Augstāk apstiprinātais Jāņa komentārs bija viens no “maigākajiem”, bet otra tāda te nebūs.