KickBike (hibrīds starp skrejriteni un velosipēdu): šīsvasaras atklājums

Uzturot kurjers.lv mājas lapu, dažreiz saņemu dažādus e-pastus ne tikai preses relīzes vai jaunumus par eksprespasta sūtījumiem, bet arī par dažādu lietu pārvadāšanu. Lai arī kurjers.lv ar to nenodarbojas, bet sniedz tikai informatīva rakstura saturu. Lai arī visiem atbildu, ka ar kurjeru pakalpojumiem nenodarbojos, patīk ieskatīties sūtītāju mājas lapās – gan lai papētītu to no profesionālā kretīnisma viedokļa (kas taisījis, kā taisījis, mērķis, …) gan lai noskaidrotu, vai sūtītāji nav kādā no “kurjeru pakalpojumu sniedzēju melnajiem sarakstiem“.

kickbike city g4

Vienu dienu saņēmu jautājumus no kickbike.lv par kickbike pārvadāšanu. Devu standarta atbildi, bet pēc Kickbike lapas izpētes, likās pietiekami interesants saturs, kā bijušam velokurjeram un velobraucienu entuziastam. Palūdzu informāciju arī blogam.

Zemāk daži izrāvumi no Kickbike.lv pārstāja Māra atsūtītās preses relīzes medijiem.

Kickbike ir skrejritenis, kuru, pateicoties lielajam priekšējam ratam, stūrei un bremžu svirām, uzreiz gribas salīdzināt ar velosipēdu. Būtībā tā arī ir vienīgā līdzība, šī ir pilnīgi cita pārvietošanās pieredze – viegli apgūstama, ātra un atlētiska, kas dod iespēju brauciena laikā izvingrināt krietni plašāku muskuļu loku. Vēl te droši var pieskaitīt arī brauciena prieku.

Kickbike idejas autors ir daudzkārtējs pasaules čempions braukšanā ar somu kamanām, soms Hannu Vierikko. Iesākumā viņš radīja Kickbike kā trenažieri sportiskās formas uzturēšanai vasarā. Jau pavisam drīz, kā tas bieži mēdz gadīties, izgudrojums iepatikās arī citiem, un nu jau var runāt par veselu globālu kustību. Šobrīd Kickbike ir patentēta preču zīme, un šī pārvietošanās veida lietpratēju grupas ir atrodamas teju katrā Rietumu pasaules valstī.

Kickbike dizains ir unikāls. Liels priekšējais ritenis un stūre, aprīkota ar bremžu svirām kā parastam velosipēdam, ļauj ar to pārvietoties ne tikai pa gludu asfaltu, bet arī pa grants ceļiem un meža takām. Salīdzinoši mazais aizmugures ritenis nodrošina pilnīgu kāju brīvību atsperoties. Ātrums ko var sasniegt ar Kickbike, protams, ir atkarīgs no pielietotās enerģijas. Īpaši nepūloties ātrums būs 15-20km/h; trenēti braucēji spēs sasniegt pat 40km/h.

Kā pārvietoties ar kickbike.
Kā pārvietoties ar kickbike.

Viens no Kickbike veidošanas principiem ir saglabāt maksimālu vienkāršību. Nav ķēdes, nav pedāļu, ātruma pārslēgu, nav gandrīz nekā, ko būtu nepieciešams regulāri izjaukt, tīrīt, eļļot un remontēt. Kickbike veido tikai pašas nepieciešamākās detaļas, turklāt to svarīgākā misija ir būt maksimāli izturīgām. Viena no Kikbike izturības, kvalitātes un lietošanas ērtuma atslēgām ir Kickbike komandas sacīkšu pieredze. Sacīkstēs skrejriteņi tiek pakļauti visaugstākajām slodzēm, tiek izmēģināti jauni tehniskie risinājumi, kā arī pilnveidoti esošie.

Kickbike izveides pamatā nekad nav bijusi pašmērķīga vēlme atšķirties, vai radīt modes rotaļlietu pāris sezonām. Tas ir pārbaudīti funkcionāls, ērts un ātrs pārvietošanās līdzeklis. Turklāt, izbraucieni ar Kickbike dāvā iespēju aktīvi nodarbināt teju visas muskuļu grupas. Sevišķi Somijā, un arī citur, daudzi profesionāli citu disciplīnu sportisti izmanto Kickbike ikdienas treniņos.

Katrā ziņā pat man radās interese lai pamēģinātu, jo esot jau pieejami Latvijā!

kickbike Kuldīgā

PS. šis NAV apmaksāts raksts ;)


pārskatīts pilnībā, daļēji vai nemaz: 2012. gada 28. septembris

 
 

Jau 5 atsauksmes par KickBike (hibrīds starp skrejriteni un velosipēdu): šīsvasaras atklājums

Aigars

#1691

Ventspilī ir pieejami – http://ventasbalss.lv/news/read/315

Krist2ps

#1692

Kā ta nav apmaksāts raksts? 180Ls par skrejriteni, jeb tu tikai aizņēmies iemēģināšanai? :) Bet jā – frīkbaiks labais – biju kaut kur iepriekš dzirdējis, bet netiku iedomājies, ka pie mums Latvijā jau tādi pieejami :)

Maris

#1693

1. Paldies, Roland, par rakstu :)
2. Nekas tiešām nav apmaksāts un 100%-īgi ir tā, kā jau autors raksta sākumā minēja.
3. Ja ir interese kādam pašam izmēģināt, var rakstīt uz maris@kickbike.lv, varam sarunāt, jo radīsies kāds lielāks interesentu pulciņš, jo interesantāk:).

Krist2ps

#1694

Da es jau tikai pasmējos, ka vienīgi varētu būt apmaksāta tikai velosipēda iegāde ;)

Mārtiņš

#1695

Jā, interesants un nebijis piedāvājums Latvijā! Bet man kautkā vairāk saista velosipēdi.

Izsakies arī Tu