Latvijas Sabiedrisko attiecību studentu asociācija (LaSASA): ReLoaded

PR from LEGO. rolandinsh.lv

Latvijas Sabiedrisko attiecību studentu asociācija (LaSASA) atsākusi savu darbību, spriežot pēc laikrakstā Dienas Bizness ievietotā raksta. Agrāk arī pats biju ieinteresēts darboties LaSASA kā jau jauns, no universitātes sola nācis students, kurš vēlas radīt apvērsumu. Naivi, ne? Toreiz asociācija darbojās (laikam) apmēram gadu. Bija jaunumu kopa, ka saņēma “biedri” un viss cits, kas jau tādās lietās piederas. Vienā brīdī e-pasti izsīka un uz tiem īsti neviens vairs neatbildēja. Toreiz kā vadītāja bija Vita Mickeviča, kuru nesen redzēju kā u/v “Galerija centrs” pārstāvi protesta akcijā par ielu, kas iet cauri veikalam. Redzēta arī citās PR firmās kā darbiniece. Ja godīgi, tad neesmu sekojis viņas gaitām tālāk. Nav (un nebija) arī īsti skaidrs asociācijas “izjukšanas” iemesls. Lai gan rakstā minētais iemesls par darbu ir ticams, izbrīna, ka netika domāts par asociācijas jaunās paaudzes izaudzināšanu. Sanāk, ka tas bija vairāk skaisto ierakstu CV vai pašmērķa dēļ. Skumji! Toreiz vēl veidojās mana organizācija un kopīgi veidojām nelielu prezentāciju par PR un tēlu.

Tagad, skatos (lasu), ka asociācija atsākusi darbību. Lai gan skatos, ka mērķos nekas būtisks nav mainījies, vismaz pēc izlasītā. Doma tā pati – samazināt plaisu starp iegūtajām zināšanām universitātēs un Latvijas realitāti PR jomā. C’mon!!! Tāpat jau skaidrs, ka tā stipri atšķiras un ka teorētiskās zināšanas stipri atšķiras no realitātes. Nenoliedzu teorētisko (akadēmisko) zināšanu nozīmi, bez tām jebkura nozare dabīgi nomirtu profesionālajā līmenī. Tomēr ja šāda asociācija palīdz iegūt jaunas darbavietas, kādēļ gan tādu neveidot.

Jaunās asociācijas vadībā ir Lolita Jēkabsone un Linda Kalniņa, kuras jau 7guru.lv ir centušās izskaidrot LaSASA jēgu (komentāri te). Pameklējot internetā bija interesanti palasīt Lolitas dienasgrāmatu klab.lv (tagad jau ieraksts dzēsts) par jaunās LaSASA atjaunošanu. Kas arī praksē parāda, kā lietas top, tb, reklāma-sarunāšana-rezultāts. Viela pārdomām par akadēmisko pusi un praksi.

Šajā sakarā gan jānovēl meitenēm ne tikai izveidot asociāciju, bet arī noturēt to līmenī un nepalaist. Kā zināms, tad kaut ko izveidot un izreklamēt (sauc kā vēlies) ir viegli, grūtāk ir noturēt uzmanību un piesaistīt ilglaicīgām aktivitātēm, kas arī būtu viens no PR mērķiem sadarbībā ar mārketingu.

Man jau liekas (un cerams), ka LaSASA spēs sašūpot arī PR vidi nedaudz, vismaz ar savām aktivitātēm.

Ja asociācijai būtu jau sava mājaslapa, tad noteikti ievietotu savā RSS lasītājā arī viņu barotni. Tikmēr (vēl pirms šī ieraksta publicēšanas) nosūtīju lūgumu saņemt asociācijas jaunumus savā e-pastā.

Lai arī izskatās, ka raksts sanācis tāds kritisks, ļoti ceru, ka domas manīšu, līdzīgi kā par ParBrendu.lv, kurš laiku pa laikam ir lasāms.

PS Nekad nekaunos par to, ko esmu izdarījis, ja biju netaisns, tad atvainojos. Tas par to, ka jebkura informācija ir atrodama arī pēc dzēšanas ;)

[papildināts]

  1. Raksts publicēts ar divu dienu aizturi, jo skatījos, ka joprojām interese ir par citiem rakstiem. Un jā nu jau ir pagājušas 2 dienas, bet atbildi no LaSASA neesmu saņēmis. Žēl!
  2. 2008-04-10; Saņēmu izsmeļošu atbildi no Lolitas par uzdoto jautājumu. Plusā vēl papildinformāciju, kuru, veicot ierakstu, jau zināju. Toties patīkami un priecē :) Turpināšu sekot asociācijas attīstībai un aktivitātēm.


Jau 3 atsauksmes par Latvijas Sabiedrisko attiecību studentu asociācija (LaSASA): ReLoaded

Arturs Mednis

#1263

Vitai tagad is savs uznjeemums, kas nodarbojas ar PR. Vai kaads no shiis organizaacijas veel maz ir students?

`rolandinsh`

#1264

Toreiz (tā kā) bija. Par tagadējiem zinu mazāk… Tas, ka Vita no PR vides nepazudīs bija skaidrs, bet nevēlējos līst tik dziļi, lai pētītu cilvēka personīgo dzīvi. Likās, ka būtu pārāk dzelteni.

`rolandinsh`

#1265

Pēc raksta publicēšanas parunājos arī ar kādu no LaSASA :)
Paši pieteicās…

Izsakies arī Tu