Mans DJI Mavic Air 2 nosēdās Plieņciema jūrā. Un kādēļ DJI Care Refresh (Express)?

Saistītie raksti


Bija parasta un vēsa rudens sestdiena, kad mans DJI Mavic Air 2 izdomāja (ar manu palīdzību), ka ir nepieciešama pēdējā rudens pelde. Pēdējā.

Atnākot mājās, vēlējos to mēģināt atdzīvināt. Paskatoties vairākus Youtube video un atceroties, ka elektronikai īpaši sāļais jūras ūdens nepatīk un domājot ilgtermiņā, izdomāju, ka jāizmanto DJI Care Refresh (Express). To “Express” nācās piepirkt papildus klāt pie parastā Care Refresh.

Kādēļ izmantošu DJI Care Refresh (Express)?

Īsā atbilde – ir aizdomas, ka ilgtermiņā tas sāls, kas bija iekšā dronā tomēr neko labu nedarīs un drons man ir tikai divus mēnešus. Nebija plānots sālsūdeni tam redzēt vismaz 2-3 gadus.

Tāpat otrs iemesls Care Refresh ir tikai uz 1 gadu (ar iespēju pagarināt) un domājams, ka katrs nākamais lidojums būs vēl uzmanīgāks tagad, lai paļautos uz to, ka tuvāko 10 mēnešu laikā būs kāda otra lielāka avārija.

Ja būtu tikai ietriecies kādā kokā vai citā objektā, visticamāk nebūtu apsvēris nomainīt visu dronu pret jaunu, bet tikai bojātās detaļas. Tāpat šī iespēja joprojām tiek saglabāta atlikušos 10 mēnešus.

Trešais iemesls – pārbaudīt vai tā Care Refresh pirkšana tiešām ir tā vērta. Pārāk laba, lai būtu taisnība.

Rezultāti DJI Care Refresh

DJI Mavic Air 2 iekrita jūrā un Care refresh Express
DJI Mavic Air 2 iekrita jūrā

Rezultātus tagad jāgaida. Teikšu godīgi – man ir ļoti maza uzticamība šim pakalpojumam un pozitīvam iznākumam un ļoti ceru, ka es kļūdos.

Jau rīt, 19. oktobrī, kurjers paņems pašu dronu ar visiem propelleriem (tos būtu labprāt paturējis) un vedīs uz Nīderlandi bez baterijas. Teorētiski, vēlākais nākamajā pirmdienā tas jau būs kaut kur DJI Europe labošanas departamentā un teorētiski, tiklīdz viņi saņēmuši manu dronu, man būtu jāsaņemt jauns no DJI. Pieņemu, ka atpakaļceļš būs ilgāks, tad (teorētiski) jauno dronu varētu saņemt pēc 3 nedēļām… vai četrām jau rokās.

Mācības no šīs drona nolaišanās kļūdas

Vienmēr vizuāli sekot līdzi dronam (kad tas iespējams), ja tas ir ļoti tuvu zemei, ūdenim, vai objektiem.

Nedarīt kā es – ja liekas, ka ir par zemu pielidojis ūdenim, neskatīties ekrānā, bet vizuāli ārā, jo “bremzēšanas ceļš” var būt par īsu, kā šajā reizē.

Pirkt un izmantot apdrošināšanu, ja tas iespējams.

Noslēgumā

Vēl nesen rakstīju, ka vēlos jaunu bloga dizainu, kas būtu pielāgots fotogrāfijām un video. Tagad jāgaida jaunais drons un jāmeklē vecās bildes, kuru nebūs nemaz tik daudz, jo vairāk laika veltīju tieši manevrēšanai un mazāk filmēšanai vai fotografēšanai.

No tā izriet mācība nr4: filmē un fotografē visu laiku, jo nekad nezini, kad to vairs nevarēs darīt (tādu vai citādu iemeslu dēļ). Pat sliktus video var sakombinēt un “izkrāsot”.

P.S. ir arī turpinājums, bet tas pēc jaunā DJI Mavic Air 2 saņemšanas.


pārskatīts pilnībā, daļēji vai nemaz: 2020. gada 23. oktobris

Autora izvēlētie saistītie raksti

 
 

Izsakies arī Tu