Nedienas ar airBaltic biļešu iegādi internetā

Jeb stāsts par to, kā kļūdu paziņojumi nepareizi parādās internetā pie maksājumu veikšanas airBaltic mājas lapā.

Uz doto brīdi (2010.05.17) jau viss ir nokārtojies un nauda ir atpakaļ manā kontā, tomēr atbildi no airBaltic neesmu saņēmis. Lai gan rakstu vēlējos publicēt uzreiz pēc notikuma, tomēr izdomāju, ka būtu tomēr jāsagaida atbilde no kompānijas. Diemžēl, joprojām tāda nav saņemta, tādēļ došu savu versiju.

Izskatās, ka man nav un nebija vienīgajam problēmas: http://twitter.com/rixcriga/status/13847289250

Pērkam biļetes internetā!? Lēti, ērti un izdevīgi! Vai tiešām???

Līdz šim brīdim par airBaltic neko sliktu nevarēju teikt, līdz vakardienai, kad centos iegādāties mammas ceļojumam biļetes. Galu galā, esmu arī saņēmis balvu kā 100 sekotājs Twitter. Tā kā pašam ir arī ceļojums, tad loģiski, katrs lats ir jāskaita, lai pietiktu visiem apskates objektiem.

Pēc vairākiem paziņojumiem, ka transakcija nav notikusi un lai mēģinot vēlreiz:

“Datu apstrāde bija ilgāka nekā parasti, tāpēc sistēma apturēja procesu. Lūdzu, mēģiniet vēlreiz!”

parādījās vairs ne tik iepriecinošs teksts:

Mēs nevaram pieņemt Jūsu maksājumu, jo banka, kas Jums ir izsniegusi maksājumu karti, apgalvo, ka Jūsu bankas kontā nav pietiekamu naudas līdzekļu maksājuma veikšanai. Lūdzu, sazinieties ar banku, kas Jums ir izsniegusi karti vai mēģiniet norēķināties ar citu karti.

“WTF!?” bija pirmā reakcija.

Rezultātā ir iegādātas biļetes turp, bet atpakaļ vairs nav iespējams iegādāties, jo “bankas kontā nav pietiekamu naudas līdzekļu maksājuma veikšanai”.

airBaltic apkalpošanas problēma

airBaltic contactform

Bez tā, ka man ir noskaitīta nauda, stulbākais visā situācijā ir fakts, ka man vēl ir jāzvana uz MAKSAS tālruni, lai pieteiktu savu problēmu pa tālruni, kā arī mājas lapā nav atrodama kontaktforma šādu gadījumu pieteikšanai. Tikai izmantojot uzziņu dienesta 1188 mājaslapu atradu e-pastu, lai nosūtītu savu sāpi airBaltic kompānijai.

Risinājums

Lai nav tā, ka tikai sūdzos, piedāvāju arī vienu no risinājumiem. Vajag ieviest kādu 24/7 BEZMAKSAS tālruni šādiem gadījumiem, kā tas ir pieņemts, gadījumos, kad tiek veikti maksājumi internetā. Līdz šim šajos gadījumos ir bijusi pozitīva pieredze, vismaz ar GoDaddy.com vai iepērkoties interneta veikalos.

Cik atceros no klientu apkalpošanas, tad departamenta uzdevums ir risināt klienta problēmu šeit un tagad, nodrošinot vieglu un ērtu sazināšanos. Lai netaptu šādi publiski blogu ieraksti. Iespējams, ka kompānijai ir savi iemesli nepiedāvāt bezmaksas tālruni saziņai, tomēr tas tādā gadījumā rodas dīvas iespaids: paši radām problēmas un paši tās par klientu naudu risinām

Banka nevar palīdzēt, kamēr pārdevējs nav apstiprinājis “problēmu”!

Nākamais solis, lai atgūtu savu sūri grūti-pelnīto naudiņu, bija vēršanās pie SwedBank, kuri man nevarot palīdzēt kamēr, nav atnācis pieprasījums vai apstiprinājums no pārdevēja, kurš šajā gadījumā ir airBaltic.

Bez naudas, bez biļetēm (un uz ielas)…

… jeb “ja tas notiktu ārzemēs”. Iedomāsimies situāciju, ka esmu jau izbraucis ceļojumā un šāda situācija notiek ārzemēs, kad veicot pasūtījumu, man tiek apgalvots, ka transakcija nav notikusi, bet beigās palieku pie sasistas siles – bez naudas, bez biļetēm un uz ielas… bez iespējas sazināties ar airBaltic (vai jebkuru kompāniju ar līdzīgu klientu apkalpošanu).

Ceļojumi ar airBaltic turpināsies…

Būtu diezgan muļķīgi apgalvot, ka šāds notikums atturētu turpmāk no airBaltic pakalpojumu izmantošanas, jo man patīk ceļojumi uz ārzemēm. Viss gan atkarīgs, ko man atbildēs uz aizrakstīto e-pastu. Katrā ziņā, ja nerisināsies šis jautājums, tad manā uztverē turpmāk blakus vārdam airBaltic parādīsies arī vārds “s*c*a*m!”.

Un ko man tagad darīt?

PS. Raksts no sērijas: Ja svoji probļemi rešanu na TV


pārskatīts pilnībā, daļēji vai nemaz: 2013. gada 16. janvāris

 
 

Jau 6 atsauksmes par Nedienas ar airBaltic biļešu iegādi internetā

Valdis

#1659

pag, nesapratu – tev nepietika naudas uz konta, pričom tur airbaltic?

Rolands Umbrovskis

#1660

lieta tāda, ka uz “aktīvajā kontā” cenšos neturēt vairāk par ~200Ls. Līdz ar to, iepērkoties internetā, pērkot vairākas biļetes, visam būtu jāpietiek, IZŅEMOT GADĪJUMUS, ja nauda tiek noskaitīta vairākas reizes, kā šajā gadījumā, kad vienas un tās pašas biļetes tika NEnopirktas 2x un trešajā reizē jau vairs nav iespējams iegādāties, jo jau nauda ir “rezervēta” un uzrādās ka nav pietiekami līdzekļi. Līdz ar to ar iepērkoties airBaltic tika atskaitīta nauda vairākas reizes, bet biļetes tā arī netika nopirktas, jo transakcija it kā nav notikusi un jāmēģina vēlreiz.

Hugo

#1661

Vai kā 100 twitter sekotājs pamēģināji savu sāpi izteikt @air_baltic ?

Rolands Umbrovskis

#1662

vairākas reizes :)
pēc 1d palūdza e-pastu no kura sūtīts un tas arī viss.
Gaidīju ko vairāk par automātiskā atbildētāja atbildi, ka atbildēs 72h (kas joprojām nav noticis, ja neskaita lūgumu pēc e-pasta @twitter)

KKK

#1663

Nauda kontaa atpakal uzreiz, par ko uztraukums? Par to, ka Air Baltic neatsutija oficialu atvainoshanos ar mierinaajuma balvu? Katru reizi, kad kludas bankomats vai degvielas A24 aparaats arii rakstisi blogpostu?

Rolands Umbrovskis

#1664

Ja jau būtu “Nauda kontaa atpakal uzreiz”, tad satraukumam nebūtu pamata. Diemžēl nauda kontā bija tikai nākamās dienas vakarā.
Man vairāk nepatīk fakts, ka tiek pateikts, ka transakcija NAV notikusi, kaut patiesībā jau vairākas reizes iz izņemta nauda no konta.

“Par to, ka Air Baltic neatsutija oficialu atvainoshanos ar mierinaajuma balvu?” vai pašam autoram nešķiet smieklīgi? Man mērķis nebija iegūt bonusu, balvu vai kādu citu apliecinājumu, bet norādīt uz nepilnību, kas pie noteiktiem apstākļiem var paralizēt mobilitāti. Un jā, oficiālu atbildi gan vēlējos, mazāk atvainošanos.

PS. @KKK : Interesanti komentāri no airBaltic puses (spriežot pēc IP adreses). Vai vismaz no uzņēmuma tīkla.

Izsakies arī Tu