Sekretāres un viņu attieksme pret klientu

Nesen vortālā 7guru.lv izlasīju rakstu ar nosaukumu “Kam labāks preses sekretārs“, lika aizdomāties.

Tiesa, lasot biju izlaidis vārdu preses, lai vai kā…

Secretary + Photocopy Machine (Mario Klingemann)

Aprakstītās situācijas eksperimentā bija jau pazīstamas. Īpaši pazīstami likās sargsuņi un bombardētāji, bet par samta dēlēm nebiju aizdomājies tik ļoti. Nepārstāstīšu, labāk izlasiet paši!

Stāsts būs par ko citu. Ņemot vērā, ka man sanāk diezgan bieži iegriezties visādās iestādēs, kur priekšā ir sekretāres, stāsts par sekretārēm. Arī viņas veido iestādēs un organizācijas tēlu.

Šodienas piemērs: ienākot firmā, sekretāre pat nepainteresējoties, ko vēlos un manu atnākšanas iemeslu, uzreiz “ielika” stūrītī un pati nozuda… Pēc apmēram 15 minūtēm atnāk un ļoti izbrīnīta par to, ka vēl atrodos tajā pašā vietā, apsēdās pie sava galda.Pagāja vēl  apmēram 5 minūtes… un vēl :) Jau sāku zvanīt cilvēkam pie kura atnācu, bet bija aizņemts mobilais telefons. Piegāju pie sekretārītes un apjautājos, kad varēšu tikties. Meitene atrāvās no jaunākā sieviešu-blondīņu žurnāla numura nopētīja mani… lika apsēsties un gaidīt… Pēc brīža ierodas mans pārrunu biedrs, manā acu priekšā nolamā (lietojot arī dažus vārdus ar LIELAJIEM burtiem), ieveda mani pārrunu telpā.

Tas būtu OK, ja atrastos , piemēram, kādā Valsts iestādē, bet tas bija diezgan liels uz zināms Latvijas uzņēmums.

Pēc visas šīs “izrādes“, es izvēlējos citu firmu, kurā man sniegtu nepieciešamos pakalpojumus. Un ja kas, tad tur mani apkalpoja 10 min laikā.

Man jau likās, ka lielās korporatīvā firmās tādas lietas nenotiek, bet… Pagaidām dažas iestādēs vēl nav klientu piesaistes akcijās iekļaut arī ATTIEKSMI PRET KLIENTU.

Foto:  flickr.com/photos/quasimondo/98423379 vai skatīt pie foto apraksta.


pārskatīts pilnībā, daļēji vai nemaz: 2007. gada 6. marts

 
 

Izsakies arī Tu