Cīņa ar nemaksātājiem: vēstule par laikā nesamaksātu rēķinu.

Brīdī, kad klientu kopējā parādu summa sastādīja jau pienācīgu četru ciparu skaitli, kas man kā pašnodarbinātajam jau tuvojas kritiskajai robežai un pat iet tai pāri, bija laiks, kad jāizsūta brīdinājuma vēstules par laikā neapmaksātiem rēķiniem.

Pašnodarbinātā līgums

Pašnodarbinātā līgums ir viens no pamatdokumentiem veiksmīgās attiecībās ar klientiem. Lai kā no sākuma liktos, ka tā ir lieka formalitāte, tomēr laiku pa laikam pašnodarbinātais var nonāk situācijā, kurā bez atsaukšanās un līgumu ir grūti turpināt darbu. Pēc būtības slēgt līgumu ar pašnodarbināto ir tāpat kā ar jebkuru firmu. Uzzini vairāk, kas ir iekļauts manā līgumā.

Ātri. Lēti. Kvalitatīvi. Klienta fenomens.

Pēdējā mēneša laikā sāk nākt atpakaļ tie klienti, kuri bija “spēruši sānsoļus” un izvēlējušies “ātri, lēti, kvalitatīvi” pakalpojumu piedāvātājus. Un daļa arī atzīst, ka vajadzēja klausīt mani, un iztērēt kādus desmitus latiņu vairāk, lai nenonāktu situācijā, kāda ir vēlāk – jāpārtaisa darbs, bet nu jau par papildus izdevumiem. Nekad neesmu apvainojies, ja kāds no klientiem […]

Rakstu autors: