Ātri. Lēti. Kvalitatīvi. Klienta fenomens.

Pēdējā mēneša laikā sāk nākt atpakaļ tie klienti, kuri bija “spēruši sānsoļus” un izvēlējušies “ātri, lēti, kvalitatīvi” pakalpojumu piedāvātājus. Un daļa arī atzīst, ka vajadzēja klausīt mani, un iztērēt kādus desmitus latiņu vairāk, lai nenonāktu situācijā, kāda ir vēlāk – jāpārtaisa darbs, bet nu jau par papildus izdevumiem.

Nekad neesmu apvainojies, ja kāds no klientiem ir atradis ko, iespējams, labāku, jo apzinos, ka ir nepieciešamība salīdzināt ar citiem. Vairāk priecē fakts, ka pēc “degustēšanas” atgriežas atpakaļ. Tātad kaut ko daru labāk vai vismaz izdevīgāk.

Mazajā un mikro-biznesā klientu apkalpošanai un atbalstam ir nozīmīga loma ja klients iepērkas  trešo, piekto vai 15to reizi. Ja atgriežas, tas ir labi.


pārskatīts pilnībā, daļēji vai nemaz: 2012. gada 12. aprīlis

Izsakies arī Tu